Så sinnsykt fornøyd

Hei dere!

Denne dagene skulle jeg seriøst aldri endte, for i morgen er det tilbake på jobb igjen og jeg er virkelig ikke klar. Eller, jeg er vel egentlig klar, men jeg har bare så mye jeg skulle gjort hjemme først. Det værste jeg vet om er å forlate huset bomba. Huset våres er ikke bomba nå, men klesskapet mitt, kommoden min, sminkeskuffen? De har sett sine bedre dager, og det kjenner jeg i sjela mi. Jeg håper for guds skyld at jeg får litt orden nå i kveld før jeg må begynne å pakke igjen. Det blir litt sånn når vi jobber på sjøen, og i tillegg har vært ute å reist. Men for all del, det skal faktisk bli godt å komme seg ombord igjen. Jeg kjenner at kroppen min trenger å jobbe litt og være litt mer sosial. Anyways! I dag klokken 11:00 dro jeg til et annet sted å fikset neglene mine. Helt siden jeg flyttet til Skien har jeg gått hos samme negldesigner og ikke aldri vært helt fornøyd. Denne gangen derimot! Jeg er så fornøyd og jeg føler at disse neglene kommer til å holde hele perioden på jobb. Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med neglene mine, og det er en skikkelig god følelse! Jeg er så fornøyd og glad♥  Den forrige negldama mi sa at jeg ikke kunne ha hvite negler siden det ikke kledde meg.. Så siden jeg er så beskjeden som det jeg er, så turte jeg aldri å be om hvite negler hos hun lengre. Det endret seg i dag for å si det sånn! Her fikk jeg virkelig det jeg ville ha, og det er så fantastisk å føle at jeg ble “hørt”. Om noen av dere vet om noen bra steder i Skien hvor de legger fine negler, let me know! Men jeg er i hvert fall fornøyd med dette stedet, som heter “Annas beauty place”. Fine?♥  Jeg håper at dere alle sammen har en fin mandag, så blogges vi senere!♥

4 kommentarer

Siste innlegg