LONDON VLOGG

Heihei alle fine!
Vi er tilbake i Norge, og hjemme i huset våres. Det er så klart deilig å være hjemme, men vi kunne fint vært noen dager til i London. Jeg føler nesten at vi hadde litt liten tid der, så jeg anbefaler og ha i hvert fall tre hele dager, ikke bare to. Både tirsdag og fredag gikk jo til reising, og vi fikk ikke opplevd så mye de dagene der. På vei hjem fra Oslo i går var det enormt mye bil, så vi brukte seriøst en time fra Gardemoen til Sandvika, det sier sitt! Da vi endelig kom hjem bestilte vi mat og så på film. Jeg tok frem macen og begynte og redigere vloggen jeg har snakket om i det siste. Så den er ferdig! Jeg er helt ny på dette, så jeg håper ikke at dere syntes det er for dårlig! Men jeg har lært en del av dette og funnet ut at jeg må filme lengre klipp og ikke tusen korte. For det var litt av en jobb å redigere alt sammen, men det ble ok. Det ble bare musikk denne gangen også, og ikke noe snakking. Men det kommer i neste video da jeg skal lage innkjøps haul! For det ble noen innkjøp 🙂 
Jeg håper dere liker videoen! Lik den gjerne på youtube, og følg kanalen min! Da blir jeg super glad! Nå skal jeg pakke ut det siste, så vi blogges senere♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg