LONDON EYE

God kveld dere!

Jeg håper at dere alle har det fint hjemme i Norge♥ Kjæresten og jeg stor koser oss her i London. Vi koser oss så mye at jeg rett og slett ikke har tid til å oppdatere dere, beklager det! Det blir litt sånn når vi hele tiden er på farten og ikke har tid til å sitte stille for å skrive et innlegg. For å være helt ærlig, så har jeg hatt en av de værste nettene i hele mitt liv. Putene her er skikkelig harde, det er dobbelt dyne og air condition kan ikke være på siden den bråker helt ekstremt. F og jeg er veldig vandt med litt bråk i og med at vi jobber og bor ombord på en båt, hvor det konstant er lyder og bråk. Det sier litt om hvor ille denne air conditionen er… Uansett: Vi kom oss ut av hotellet rundt 11:00 tiden, dette var senere enn planlagt, men pga den dårlige natten så ble det bare sånn. Jeg hadde på forhånd bestilt bussbilletter til “big bus” som er en slags sightseeing buss som går forskjellige ruter. Denne er faktisk veldig kjekk og fin å ta! For man kan gå av og på når man vi i løpet av dagen, og man ser London på en veldig fin måte. Absolutt noe jeg anbefaler dere dersom dere skal til London! Dere ser så klart mer av det i vloggen som kommer senere. Vi hoppet av på London eye hvor vi også hadde kjøpt billetter. Jeg har jo vært i London en gang tidligere, men da var jeg ikke inni London eye og var egentlig ikke så interessert i det. Men da vi bestilte bussbilletter kunne vi ta med billetter til London eye og få rabatter. I tillegg så vet jeg at F liker litt slike ting, så da gjorde vi det. Det var så utrolig høyt og faktisk ganske skummelt å være i en slik “kule” eller hva man kaller det. Den går sykt mange meter over bakken og jeg må si jeg ble ordentlig uvel på toppen, for jeg har faktisk litt høydeskrekk:-( Men det gikk fint, og etter 30 minutter var turen over.  Da bestemte vi oss for å dra på London Dungeon som er et slags “spøkelseshus” bare at hendelsene som man blir tatt med på er sanne. Det er liksom historien fra London og ganske skremmende. Ikke nok med at jeg testet ut høydeskrekken min, så ble jeg faktisk med inn dit også.. Da jeg var i London i 2014 var jeg der med mamma og søss, og jeg fikk nesten ikke med meg noen ting av hva som skjedde siden jeg hadde øynene lukket og hodet klistret inntil brystet til mamma. Vel, denne gangen var ingen unntak og F fikk sminke på skjorten sin 🙂 Jeg syntes det er kjempe skummelt og skjønner egentlig ikke at jeg turte denne gangen også, men jeg gjorde det for kjæresten min for jeg vet at han syntes slikt er spennende.  Jeg filmer så mye hele tiden så jeg glemmer nesten å ta bilder! Det må jeg huske på, så jeg prøver å forbedre meg i morgen. I kveld gikk vi på en veldig fin restaurant og spiste nydelig mat! Herreguuuud så godt det var! Det tror jeg er det beste jeg har fått servert på restaurant før! Så gikk vi nedover mot Oxford street siden jeg overtalte F til at det var lurere å handle der i dag enn i morgen. I morgen skal vi shoppe litt, og jeg VET at det blir store poser på Primark. Så det var utrolig fint å ha det ute av verden 🙂 Jeg handlet en del, men det var så mye fint der! Jeg tror jeg skal lage to haul´s, en med sminke og en med “Primark”. Så har det seg sånn at jeg har lett London rundt etter Sephora, og finner det ikke. Så leste jeg enda mer og fant ut at det ikke finnes Sephora her 🙂 Er det mulig…. Men det er noe tilsvarende, og i morgen skal vi også finne Morphebrushes som veier opp for tapet av Sephora.. Så jeg gleder meg! Jeg håper at dere får en fin natt, så blogges vi i morgen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg