Ny favoritt ansiktsmaske

Hei dere!

Jeg håper at dere har en fin mandag og er klare for en ny uke. Jeg føler meg så absolutt klar! Vi reiser til London i morgen og blir der frem til fredag, så denne uken kommer til å fly unna. Jeg gleder meg ekstremt mye til å få oppleve London sammen med kjæresten min. Han har aldri vært der før, så det er helt nytt for han. Han elsker øl blant annet, så det blir nok noen pub besøk, haha! Han er tross av alt nødt til å holde ut med meg gjennom shoppingen, for jeg skal shoppe litt. Jeg mener, hvor ofte er man i London da? Jeg skal i hvert fall på Sephora, Victoria´s secret, primark, Juicy Couture og Morphe Brushes! Jeg søkte meg ihjel på om det fantes en Morphe butikk der, men jeg fant ingen før Morphe selv delte på Instagram at det nettopp har åpnet en butikk i London. Jeg ble så lykkelig og skal så absolutt innom der for å kjøpe Jaclyn Hill sine sminkekoster, LYKKE! 

 Så – over til denne herligheten. Denne har nettopp kommet inn til Taxfree´n ombord der jeg jobber, så jeg kjøpte den med meg hjem. Det er andre gang jeg tester ut denne nå, så nå er jeg klar for å anbefale den videre til dere! For det første så er produktene fra Rituals veldig greie på pris, denne tror jeg kostet rundt 258kr på båten, og 325kr på Kicks. Det er ikke så ille med tanken på hvor mye produkt du får for pengene. Dette er en krukke med pulver som man skal ta en spiseskje av i skålen som følger med, så skal man blande med litt vann. Jeg pleier sjeldent å “gidde” å lage mine egne masker, men denne er så fort gjort å lage og det er virkelig verdt det. Masken renser, fjerner avfallstoffer på huden, fjerner døde hudceller og stimulerer cellefornyelsen.  Når du blandet produktet sammen med vann blir det til en slags moouse. Denne smører du i ansiktet sammen med kosten som også følger med. Denne kosten elsket jeg og kommer til å bruke den til alle maskene mine. Så deilig og fin! Masken er super enkel å fordele rundt i ansiktet. Den skal være på i rundt 20 minutter, men jeg pleier å vente til alt er helt tørt før jeg bruker en klut til å ta det av. Det jeg også likte med denne er at den er veldig enkel å fjerne. Noen masker kan du prøve å skylle av mens du dusjer, men du må likevel skylle flere ganger siden det sitter så godt. Slik er ikke denne, og det er deilig! Så fort den er vasket av så kjennes virkelig huden ren og myk ut! Jeg er nesten helt frelst og kommer til å bruke denne ofte. Det er allerede andre gangen jeg bruker den på en uke, og det er nytt for meg! Jeg pleier å bytte på og blir fort lei. Skuffen min begynner å bli ganske full av ansiktsmasker for å si det sånn! Jeg elsker skincare og liker å ta vare på huden min og kroppen, så hvorfor ikke. Denne masken kan kjøpes HER Nå skal jeg sminke meg før jeg skal en tur ut. Jeg skal blant annet hente noen bord brikker som jeg har blitt tilsendt. Herregud som jeg gleder meg til å se de, og vise dere de! De er håndlaget i Nepal, så det blir spennende å se på de. Jeg ønsker dere en fin dag så lenge, så blogges vi senere♥

4 kommentarer
    1. Helt enig med deg, den maska er sinnsykt bra. Mamma fikk den Ifjor fordi hun handla for en vis sum hos dem, men hun bruker den ikke så da kunne jeg teste den. For å ikke snakka om hvor bra kvalitet det faktisk er på denne børsten?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg