Innkjøp – Taxfree #5

Heihei dere fine!

Akkurat nå står en kake i ovnen, og nummer to står på vent. Vi skal ha selskap her i dag, så jeg skal lage en fire lags sjokoladekake. YUMMI! Jeg har laget den før, så jeg vet at den blir veldig god og den er super enkel å lage. Kanskje jeg deler oppskrift med dere senere. Mens neste runde er i ovnen skal jeg vaske og rydde slik at det er klart for å få gjester. Gårsdagen gikk for det meste til å være med familien, og det var skikkelig koselig. Jeg fikk møtt mormor, bestefar, kusinen min, onkel, farmor, farfar og pappa! Det var en skikkelig fin dag og jeg er takknemlig for at jeg har så mange fine mennesker i livet mitt. Det ble litt sent, så jeg kom meg ikke til Skien før i 20:00 tiden og da fristet “Skal vi danse” sammen med mannen mye mer enn å begynne å tenke på blogginnlegg. Anyways! Som jeg alltid pleier, så handler jeg litt på båten der jeg jobber. Denne gangen var ingen unntak og dette var det jeg kjøpte med meg hjem denne gangen.  Jeg blir alltid skikkelig gira når vi får inn nye merker i butikken, og denne gangen hadde vi fått inn disse kule ansiktsmaskene! Jeg har ikke testet dem ut enda, men det har jeg planer om å gjøre ganske snart. Jeg elsker en god ansiktsmaske og har faktisk hørt ganske mye bra om dette merket. Jeg vet at de selger litt at det på H&M, men der er de ganske dyre tror jeg?  Jeg tok også med meg to stk av denne typen, som har et søtt print på seg. Det blir spennende å prøve de ut.  Såååååå, fikk vi inn Benefit cosmetics!! Jeg ble så glad da jeg hørte om det, og måtte så klart kjøpe med meg noe hjem. Butikken har nettopp tatt inn merket, så det var ikke det største utvalget enda. Men kanskje det kommer mer, I don´t know. Det viktigste er at de fikk inn favoritt bronzeren min som heter “Hoola” – Jeg elsker den! På båten og Taxfree generelt er det liksom som regel Chanel, Dior og slike merker og de syntes jeg fort blir kjedelige.  Se så fint! Jeg har så og si ingen blusher, så dette passet meg midt i blinken og jeg gleder meg til å ta det i bruk.  Så til slutt, så kjøpte jeg noen sinnsykt gode masker. Jeg vety – det ble en del ansiktsmasker denne gangen, men det var nyheter og jeg bruker masker hver eneste uke og elsker de! Jeg har allerede prøvd ut den som dere ser bakerst, og fy søren så god! Jeg elsker den. Det er pulver som man skal blande med vann, så blir det en moouse som man skal smøre i ansiktet. Kanskje jeg skriver et eget innlegg om den senere! Jeg ønsker dere en fin  dag, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg