Gjensynsglede

God kveld dere! 

Jeg hadde ikke lyst til å legge meg uten å ha postet et eneste innlegg i dag, så derfor kommer det et innlegg nå. Bedre sent enn aldri! I går kveld var F snill og byttet dekk på bilen min, siden jeg tross av alt skulle kjøre hele veien til Sandefjord i dag. Så i dag morges pakket jeg, ordnet meg og kjørte til sfj for å møte søsteren min. Vi har ikke gjort så veldig mye annet enn noen småting og gått en tur med hundene. Det var såå koselig å se kjære Mix igjen, og Tassen♥ De gjør meg så glad og får meg til å ønske at jeg kunne hatt min egen hund selv. Men det går jo så klart ikke da jeg jobber på båten. Men en vakker dag!♥ I morgen er planen å spise lunsj sammen med mormor, søss og kusinen vår. Det ser jeg veldig frem til, det kommer til å bli veldig hyggelig. Så skal vi litt senere prøve å få besøke farmor og farfar. Vi er ganske nøye på å besøke dem hver gang jeg er hjemme fra sjøen. Familie er så viktig og det er viktig å ta vare på dem man er så heldige å ha! Så derfor bruker vi alltid tid på det og setter andre planer på vent. Angående neglene mine, så har jeg booket en ny time den 15/10, så det blir spennende å prøve ut et nytt sted og forhåpentligvis bli fornøyd!Fine Mix♥ Jeg ønsker dere alle en super fin fredagskveld, så blogges vi igjen i morgen! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg