I oktober skal jeg

SAMSUNG CSC♥ Jeg skal til London sammen med kjæresten min! Jeg fikk turen i bursdagsgave og jeg gleder meg helt enormt masse. Vi reiser allerede på tirsdag og blir til fredag. Det er perfekt tidspunkt føler jeg. I helgene vil jeg tro det er enda mer mennesker der, men så klart, jeg er forbedret på at det vil være mye mennesker der. 

♥ Jeg skal lage min aller første vlogg! Som jeg har nevnt tidligere, så skal jeg vlogge gjennom London turen og dele det med dere. Så skal dere ikke se bort ifra at det kanskje kommer en London Haul senere når vi er hjemme igjen!

♥ Jeg skal ordne neglene med en helt ny teknikk som jeg er veldig spent på! Jeg har aldri vært så misfornøyd med neglene mine som det jeg er nå. De er blå, flekkete og jeg har mistet tre stk. Dette fordi geleen var altfor tynn og jeg valgte feil farge. Jeg ville ha blå slik at jeg fikk en forandring og jeg trodde at det skulle være så fint sammen med uniformen min. Jeg tok feil og har seriøst hatet neglene mine hver eneste dag. Så på torsdag skal jeg fikse de igjen og håper på et amazing resultat!

SAMSUNG CSC♥ Gå årets første sopptur. Det er vel ikke for sent? I hope not. Da vi dro ombord var det tørke nesten enda, og ingen sopp å se. Så jeg håper at F og jeg får en god fangst slik at vi kan steke sopp og spise det til kveldsmat. Nam! ♥ Jeg skal planlegge julegavehandelen! Det er så utrolig deilig å få det unnagjort så fort som mulig. I fjord var vi ferdig rundt oktober/november og det er på en måte en lettelse. Jeg liker julegaveshopping og koser meg med å pakke inn osv, men det er alltid kjekt å ha god tid på seg og ikke være ute i siste sekund. Det finnes jo de som tar handelen på lillejulaften, eller selve julaften. Jeg er ikke en av de for å si det sånn. SAMSUNG CSC♥ Jeg skal lage helt fantastiske retter til F og meg (ser jeg i hvert fall for meg). Jeg liker å lage mat, og ser for meg å lage mine fantastiske nanbrød og kylling tandoori. 

♥ Jeg skal farge håret mer naturlig! Dette gleder jeg meg veldig til, for akkurat nå føler jeg at det er alt for lyst og all sminken skinner igjennom. Jeg følte meg aldri så “fæl” med masse sminke da jeg hadde mørkt hår, mens nå med så lyst hår så føler jeg at alle ser stygt på meg med masse sminke og at det blir “så mye” om dere skjønner. Jeg skal fortsatt være blond, men mer naturlig blond. 

♥Jeg skal være med familien og prøve å besøke de aller nærmeste mens jeg er hjemme denne perioden. Oktober er jo en lang måned, men som dere vet så er jeg kun hjemme halve måneden. Det er litt kjipt. Jeg føler seriøst ikke at jeg fikk “oppleve” september og neste gang vi kommer hjem fra jobb er det november allerede! Tiden flyr…SAMSUNG CSCF og jeg har nettopp kommet hjem fra byen. Vi var bare en kjapp tur ute for å handle inn litt som jeg trengte, og noe han trengte. Jeg fikk også levert parajumperen min på rens, så det var fint. Migrenen kom litt tidligere enn planlagt, så jeg har tatt en pille og går snart ned for telling. Det hørtes litt rart ut, men når jeg får migrene og det ikke gir seg med det første så er det ikke annet å gjøre enn å legge seg ned og be om at det snart skal gi seg. Flaks at jeg vasket det ene badet våres tidligere i dag, da har jeg litt mindre å tenke på. Jeg fikk også vasket extensions og klær, så det meste er gjort. Jeg hadde planlagt å farge håret i dag også, men dersom migrenen ikke gir seg så må jeg utsette det.. Jeg ber om at det gir seg! Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg