YOUTUBE

Hei dere fine! 

Jeg håper at dere alle har det fint, og snart er klare for helg! Tiden går så fort, og det liker jeg. I morgen er det super fredag, som betyr at vi starter på den siste helgen før vi drar hjem på tirsdag. DEILIG♥ Jeg vet ikke hvordan dere har det på land, men her ombord har vi virkelig kjent på vinden. Jeg tror aldri at jeg har vært ute i så store bølger før som det det var i går. Jeg har så klart vært ute i storm tidligere, men i går gikk masse i bakken og ting ble ødelagt osv. Så da har jeg opplevd det også!  Det var gøy. Nå gleder jeg meg så masse til å komme hjem fra jobb, og spesielt til London! Jeg elsker å ha masse å glede meg til, for da føler jeg at tiden går enda fortere. I tillegg så fikk jeg melding av posten i stad hvor det stod at pakken min fra Jeffree Star har kommet, jippi!! Men, over til det jeg ville lufte for dere. Jeg vurderer sterkt å begynne med Youtube! å da mener jeg ikke bare sminkevideoer uten lyd, men også vlogging osv. Planen er å lage en London vlogg blant annet, hva syntes dere om det? Jeg har tenkt til å selge mitt nåværende kamera og heller kjøpe et som er enda bedre, slik at jeg også får motivasjon til å ville filme.Men jeg kan ikke starte med det før jeg evt kjøper nytt kamera, men kanskje denne London turen kicker igang starten på Youtube kanalen min! Jeg får så klart ikke gjort noen ting mens jeg er ombord, men så fort jeg kommer hjem vil jeg begynne å planlegge. Det blir gøy, og jeg håper at dere vil følge med om dere syntes det er interessant! Jeg ønsker dere alle en fin dag videre, så blogges vi<3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg