I couldn´t help myself

Hei alle fine♥

Som dere alle vet nå, så bare elsker jeg sminke. Det siste året har det virkelig fanget interessen min. Jeg kan sitte og se på sminkevideoer hele dagen og er virkelig fascinert. Jeg eier allerede en del sminke nå, men jeg har ikke kjøpt noen veldig omtalte produkter og det meste av sminken min har jeg kjøpt på jobb. Men nå som jeg har steppet det opp et lite hakk, så har jeg blitt veldig fan av produktene til Jeffree Star. Jeg var så heldig og fikk “Androgyny ” paletten og noen andre produkter av søsteren min på bursdagen. Slik ble jeg altså frelst av øyeskyggene hans, og jeg ville så klart ha fler. Jeg planla at jeg skulle vente til jeg var i London med å kjøpe det, men tenk om de ikke har det der?! Derfor tok jeg saken i egne hender og handlet raskt, så jeg bestilte dette palettet i går. Det er “Blood sugar” som har fått utrolig bra omtale! Jeg gleder meg sååå masse til å motta det og lage fine looker, kanskje videoer med det. Det blir gøy! 

Seeee så fine farger! Mange som ikke er så interessert i sminke tenker sikkert at disse fargene er litt vel vågale, men alt handler om å blende! Så jeg har virkelig troen på at jeg skal klare å lage noen skikkelig fine looker med dette palettet. Nå skal jeg overraskende nok trene litt, så skal jeg sole meg litt senere. I morgen er det meldt masse vind og høye bølger igjen, så det blir spennende! Jeg håper faktisk ikke at vi blir kansellert, for det er mye bedre å være i rute. Jeg ønsker dere en fin dag, så blogges vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg