Need some help

God kveld dere!

Jeg håper at dere har det fint <3 i morgen er det liggedag allerede, så tiden går virkelig fort! Jeg håper virkelig at vi rekker å kjøre en tur hjem i morgen, men vi får se. Det er fremdeles litt bevegelse i skipet, så solarium og trening er ikke aktuelt. Det vil si at jeg kun slapper av og ser på TV, hehe.. hadde Internett vært bedre så kunne jeg i hvert fall sett på serier eller YouTube videoer. Jaja. Men uansett, jeg trenger sårt blogg forlag og håper at dere har noen til meg. Det er vanskelig å skrive om hverdagen når den er helt lik i fjorten dager, så jeg trenger hjelp! Jeg er i hvert fall overbevist om at jeg må lage flere innlegg på forhånd hjemme slik at jeg kan oppdatere dere med noe litt mer interessant!:-(

Så om dere har noen ønsker, vær så snill og skrik ut! 🙂 nå skal jeg ta en lang dusj, så skal jeg sove. Jeg ønsker dere en fin søndagskveld, så blogges vi i morgen <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg