Dette fikk jeg i gave!

Heihei dere fine! 

Jeg håper at dere alle har det fint i stormen! Vi seilte over til Hirtshals i dag morges, men ble dessverre kansellert på returen. Vi er også kansellert på den siste turen i dag, så det vil si at vi kun har seilt en tur i dag. Vi er nå på vei til Oslofjorden hvor vi skal ligge frem til stormen gir seg. Slik er det å jobbe på båt, det er ikke alltid vi kan seile med tanke på vinden osv. I går var det også en del bølger, og veldig mange ble sjøsyke. Det er så klart ikke noe hyggelig for noen av oss ombrord, så det er da bedre å kansellere. Så får vi se om vi er back on track igjen i morgen tidlig. Uansett: Jeg vil dele mine gaver med dere. Jeg hadde jo bursdag på onsdag, og som jeg skrev så fikk jeg gave av både søsteren min og kjæresten min. Av F har jeg jo fått London tur også, så jeg er veldig fornøyd med det og gleder meg helt enormt til vi skal dra. SAMSUNG CSCFørst av alt…. Jeg fikk min første Jeffree Star palette! Jeg ble så overrasket og glad at jeg ikke helt skjønte det med en gang. Jeg elsker Jeffree Star sine produkter, og øyeskyggene levde opp til forventingene! Jeg har allerede testet ut noen av fargene, og de er så fine! Virkelig skikkelig pigmenterte, enkle å blende og lette å lage fine looker med. Av min kjære fikk jeg blandt annet Sex and the city, alle sesongene. Disse har jeg ønsket meg skikkelig, så jeg ble veldig glad da jeg fikk de! Jeg har faktisk ikke sett alle episodene, så jeg gleder meg til å se alt og leve meg inn i det, haha. Så fikk jeg flere småting som en Chanel kost, Chanel mascara,  Marc Jacobs handlenett, godteri og en bamse. SAMSUNG CSC

Jeg elsker virkelig dette palettet! Helt klart min nye favoritt, og nå vil jeg ha flere av hans sine produkter! For de er så braaaa. SAMSUNG CSCAv søss fikk jeg en lip scrub fra JS og en lipstick som dessverre var litt for orange..Men jeg kan bruke den på et bilde eller i en video! Så fikk jeg en MAC øyeskygge og mange forskjellige produkter til både hud og hår. Jeg er skikkelig skikkelig fornøyd med alt sammen! SAMSUNG CSCJeg er så heldig!♥ Jeg ble veldig glad for absolutt alt sammen, så det gjorde dagen min enda bedre. Nå skal jeg og F bare slappe av frem til i morgen. Det er liksom ikke så veldig mye annet å gjøre enn å vente. Det har utrolig nok ikke begynt å gynge så veldig mye i skipet enda, men det kommer vel. Spenning i hverdagen! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg