Navy blue nails

Hei dere fine!♥

Jeg må slutte å skrive “sminkevideoen kommer opp i kveld etc” for jeg er tydeligvis ingen data geni. Jeg var ikke klar over at det tok flere timer å laste oppe en video, og heller ikke så lang tid å redigere den. MEN den er ferdig, og ifølge Youtube, så er det 3 minutter igjen av opplastingen. Spennende! Som jeg har sagt til dere, så er jeg ikke flink med videoer osv, men det er gøy å gjøre noe nytt. Så ikke bli sinte på meg for at videoen ikke er redigert perfekt osv, haha! I dag dro jeg for å fikse neglene mine igjen. Den ene hadde jo knekt, så det var nødvendig. Med tanke på at to negler knakk etter bare noen dager, så skjønte jeg at jeg ikke kunne ha så lange negler. I tillegg så syntes jeg den andre fargen var litt kjedelig, så jeg ville prøve noe nytt. SAMSUNG CSCJeg har aldri i hele mitt liv hatt blå negler, så det er nytt for meg! Det er veldig, veldig rart å ha denne fargen med tanke på at jeg alltid har lyse eller rosa negler. Men det er gøy å prøve noe nytt. Dessuten så drar vi på jobb i morgen, på sjøen, så hva passer vel bedre med blå negler? Uniformen min er jo et blått skjørt, så det tenkte jeg kunne passe fint til det. SAMSUNG CSCJeg fikk også på et anker på hver tommel, for å toppe “sjø” temaet helt, hehe. Jeg hadde nok ikke valgt blå negler til å være hjemme med, for det passer ikke så godt til de klærne jeg pleier å bruke. Men på sjøen vil jeg tro at de blir veldig fine♥ Jeg har allerede ny time så fort jeg kommer hjem fra jobb igjen, slik at de kan bli fine og nye til London. Herregud som jeg gleder meg til London!! SAMSUNG CSCDersom videoen laster seg opp og er grei mot meg, så kommer den ut senere! Jeg håper at dere alle har det fint, så blogges vi litt senere♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg