Snapchat lately

Heihei dere fine♥

Det er søndag allerede og det er så sinnsykt kjipt.. I morgen er siste dagen hjemme før vi skal på jobb igjen, så vi prøver å kose oss så masse vi kan frem til det. Det høres alltid så ille ut når jeg sier at vi skal på jobb, og at vi liksom må gjøre det beste ut av det. Det er ikke meningen, for vi har det jo veldig fint på jobben og vi vet at den dagen kommer og at vi må gjennom det for å kunne være hjemme, hehe. Men det er jo alltid litt kjipt når det nærmer seg, for vi koser oss så masse hjemme. Anyways! I går gikk seriøst hele dagen så fort. Jeg stod opp tidlig for å bake kake, og det tok skikkelig lang tid. Etter det måtte jeg en tur til byen, så dro F og jeg og besøkte noen valper på kvelden. Det var bare så fantastisk å få kose med valper igjen, jeg elsket det! Valper, og dyr generelt er så fantastisk♥Som dere vet så sliter jeg skikkelig med migrene, så det er ingen unntak om dagen. Jeg vurderer sterkt å ta migrene piercing, men hvem vet om det egentlig funker.. Så bloggen har vært litt på vent de siste dagene da jeg ikke har orket å anstrenge meg for å få til noe. Å det fantastiske (ironi) været hjelper jo ikke akkurat på motivasjonen. Den kaken dere ser på bildet over er bursdagskaken min♥ Jeg har bursdag på onsdag, da vi er ombord, så vi har feiret litt her hjemme på forskudd. En liten god nyhet er at jeg har snart redigert ferdig en sminkevideo! Så den kommer opp i dag håper jeg! Man føler seg litt dum når man filmer seg selv, men jeg syntes det er gøy. Så det håper jeg at dere også syntes! Se på den kaken da! Den lagde jeg til barnebursdag i går, så det var veldig gøy. Nå skal jeg redigere ferdig videoen, slik at den kommer opp i dag! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag videre. Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Du burde virkelig prøve migrene piercing!!! Jeg har slitt med det i mange år og er så glad jeg turte det! Susanne på Unime beautyspa i Larvik er utrolig flink og god:)) anbefales:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg