Verdens beste highlighter

Hei dere fine!♥

Vi dro ganske tidlig til Sandefjord i dag for å hente bilen min, og skrape den… Jeg er dønn seriøs når jeg sier at jeg gruet meg hele veien til Sfj, og det føltes nesten ut som at jeg skulle ha eksamen eller at jeg hadde gjort noe dumt. Hjertet banket og jeg kjente meg skikkelig kvalm. Som jeg har skrevet tidligere, så har bilen min blitt ødelagt og den kan ikke lenger brukes, så den skulle skrapes. Da jeg gikk for å hente bilen min, og skulle kjøre den til skrapen begynte jeg å gråte, igjen.. Jeg startet den og den bromlet litt, MEN så tror jeg at den skjønte at den skulle dø, så den fikk nytt liv! Hahaha, dette høres helt idiotisk ut… Men den var helt fin og kjørte som en drøm, så F og jeg bestemte oss for å kjøre den hjem♥ E18 er stengt, så vi stod i kø i over en time! Selv det overlevde bilen min♥ Så nå har jeg bil allikavel og den står trygt her hjemme sammen med meg. Omg. Nok om det! Over til sminke! Dette må være verdens beste highlighter. Jeg har ønsket meg den såååå lenge, men den er limited edition og den ble fort utsolgt. Men i og med at jeg er skikkelig aktiv på Tise, så kom jeg over en jente som solgte en som var helt ubrukt og ny. Så jeg kjøpte den rett og slett av hun, og fikk den i posten i dag. Så lenge sminke ikke er brukt, så har jeg ingen problem med å kjøpe det av privatpersoner. Jeg prøvde den for første gang i dag og jeg ble så overrasket. Den er bare så sinnsykt fin og pigmentert! Man kan legge litt for en naturlig glød, og et lag til dersom man virkelig vil at highlighteren skal poppe. Jeg har aldri prøvd noe lignende, så jeg er så fornøyd. Denne er helt perfekt♥​Jeg syntes det er veldig kjipt at denne er utsolgt, for jeg kunne hamstret den! I tillegg så skulle jeg ønske at dere andre som elsker sminke kunne prøvd denne. Denne burde alle sminke interesserte eie altså. Skulle trodd jeg ble sponset, haha! Det blir jeg altså ikke, men jeg syntes at dette produktet var skikkelig, skikkelig bra. Nå skal jeg farge håret mitt, omg!! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg