Min favoritt innen hudpleie

Reklame | Ame pure

God morgen dere fine♥

Jeg håper at dere alle sammen har det fint! Jeg stod opp litt tidligere i dag slik at jeg kunne ta masse bilder av ting som jeg skulle legge ut på Tise, så det har jeg gjort. Jeg la ut en god del sminke som jeg ikke har brukt, og som jeg ikke har bruk for. Å det forsvant fort! Den appen er helt genial, jeg digger den. Jeg har faktisk fått solgt ganske masse og det er så enkelt. Smart! Så, en dårlig nyhet. Jeg snakket om en sminkevideo tidligere, men det har seg sånn at minnekortet ikke funker i den adapteren. Jeg kontaktet eplehuset og de sa at det må formates, og da forsvinner innholdet på kortet 🙂 Så da forsvinner altså filmen. Det betyr at jeg enten må filme på nytt, eller så må jeg vente til jeg kommer til sfj slik at jeg kanskje kan låne macen til søsteren min og legge filmen over der, så sende den til meg. Vi får se hva det blir til.. Derfor vet jeg ikke når den kommer ut dessverre 🙁 Jeg var skikkelig klar for å redigere og få den ut i dag, så det var kjipt! Uansett: Jeg tenkte å tipse dere om min all time favoritt innen hudpleie. Jeg bare elsker dette produktet! SAMSUNG CSCJeg har skrevet om det tidligere, men det er over et år siden nå tror jeg. Derfor vil jeg friske opp minnet deres, haha! Dette er en rensegele som renser skikkelig bra. Den skal fjerne kviser, hudormer og rense i dybden slik at man kan redusere store porer. Jeg bruker denne hver morgen og kveld. Det er så deilig å starte, og avslutte dagen med denne gode rensen. Den lukter helt himmelsk og jeg føler virkelig at den funker. I tillegg så kjennes den luksuriøs ut og designet er skikkelig fint. Ikke at det betyr noe med tanke på innholdet, men det er et stort pluss syntes jeg. SAMSUNG CSCJeg er ganske heldig med huden min og har ikke noen særlig store problemer med den. Men det hender så klart at jeg får urenheter, kviser, hudormer og at jeg får fort oljete hud. Før slet jeg skikkelig med oljete hud, men etter at jeg har begynt å bruke denne morgen og kveld, så har jeg ikke hatt det problemet. Før kunne jeg se ordentlig oljete ut etter kun en time med sminke på, så denne har hjulpet meg der! SAMSUNG CSCPå bildet over kan dere se at jeg har brukt opp et helt produkt, hehe! Selvom produktet er sponset, så sier jeg mine egne meninger. Dette produktet syntes jeg bare er skikkelig bra! Nå prøver jeg til og med å ikke “sløse” med det siden jeg vil ha det lenge og bruke det hver dag. Det kan kjøpes HER

I dag skal jeg bake kake, og farge håret! Så i dag skjer det litt, hehe.. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg