Kvelden tok en annen vending

Hei igjen dere!

Jeg tror ikke at det kommer noen sminkevideo i dag, men i morgen! Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få redigert og postet i løpet av morgen dagen. Planen til F og jeg var jo egentlig kun å ta en tur på Herkules for å handle inn noen småting. Det ente opp med at begge var så sultne at vi rett og slett kjørte til Porsgrunn for å spise middag på Jimmy´s. Vi har tenkt på at vi skal være mer økonomiske og ikke spise så mye ute, men.. Nå har jeg bursdag om en liten uke, så derfor bestemte vi oss for å unne oss det. Dessuten så betalte F og det var på en måte en bursdagsgave, så jeg er kjempe takknemlig!♥ Vi fikk i hvert fall handlet det vi skulle, blant annet hårfarge. Så i morgen skal jeg farge det, omg! Det blir spennende. Dersom det blir totalt katastrofe, så får jeg bruke parykk eller gå i hi. Vi får sjå! Kjole HER Sko (Utsolgt, men i en annen farge HER)  Jakke utsolgt Veske Louis Vuitton Jimmy´s har sååå god mat! I tillegg så er det ikke så altfor dyrt der heller. Det var Jimmy´s i Skien før også, men det forsvant.. Akkurat som at Big Horn ikke er her lengre 🙁 Det er kjipt! Begge favoritt restaurantene har dratt fra byen, så hvorfor bor jeg i det hele tatt her? Det spurte jeg faktisk F om i stad. Det er jo bare bommer og kjipe restauranter her, haha… Det ble med andre ord en veldig hyggelig slutt på dagen ♥ Jeg hadde tenkt til å redigere video og bake kake, men ingen av delene skjedde, hehe. Det kommer en dag i morgen! I morgen vil jeg stå opp litt tidligere slik at vi får mer ut av dagen. Vi sover jo ikke særlig lenge, men når vi begge har fri så er det veldig fort gjort å ligge litt ekstra i sengen sammen. Nå har vi allerede vært hjemme en uke allerede…Uff, haha! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges! ♥

2 kommentarer
    1. Hvilken farge synes kjæresten din at du skal ha på håret? 🙂 Jeg synes du skal beholde blond fargen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg