Today´s makeup look

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg har ikke gjort så veldig mye i dag annet enn å planlegge litt fremover. Jeg skal bake en kake til en bursdag på lørdag, så planen er å bake den i dag og se om den blir fin og god, slik at jeg vet hva jeg skal gjøre på lørdagen. Smart! Så F og jeg skal på kjøpesenteret nå for å kjøpe inn ingredienser, kakeform og hårfarge. Håret mitt er katastrofe nå, så jeg må bare gjøre noe med det. Jeg aner ikke hva, men noe må gjøres… Jeg vurdere sterkt å farge det brunt, hva syntes dere? Dere er sikkert lei av å høre om det håpløse håret mitt, haha! Uansett: Det jeg ville fortelle dere nå er at jeg har nettopp filmet inn en sminkevideo! Jeg har filmet mens jeg lagde denne looken som dere ser på bildene. Så den tenkte jeg å prøve å redigere og poste senere i dag eller i morgen. Jeg er ingen mester på å redigere verken bilder eller video, så det kommer til å bli veldig amatør/nybegynner materialet. Men det er spennende å prøve noe nytt! Nå skal vi avgårde, så vi blogges senere! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg