Nails done

God kveld dere♥

Det er en veldig sen oppdatering fra meg i dag, men jeg håper det går fint. Jeg stod opp ganske tidlig for å fikse den ene neglen som knakk i går, så dro jeg til Sfj rett etter det. Jeg dro til sjf for å møte en venninne, så skulle jeg gå tur sammen med søsteren min og mamma. Turen tok en annen vending da jeg fant ut at bilen min ikke har noe livslyst lengre.. Så heldigvis kom jeg meg helskinnet til Sandefjord, men den endte opp på verkstedet der 🙁 Bilen min er tjue år neste år, så det er en gammel mann.. Men jeg hadde håpet at han ville litt mer, men jeg kan jo ikke tvinge han. Vi får se hva som skjer når verkstedet har sjekket på den og sett hva som er galt, så håper jeg at den kan brukes litt til slik at jeg kan få spart opp til en ny. Så derfor måtte jeg ta bussen tilbake til Skien..  Ikke gøy. Neglene mine er veldig lange denne gangen, I know. Men neste gang skal jeg ha en helt annen form og nye farger, så det blir spennende. I virkeligheten ser farger mer brun ut og de glitrer veldig når jeg beveger på de. Så jeg er veldig fornøyd! Planen var å ha ombre eller hva det heter, men jeg er så bleik nå så da ville jeg ha noe annet. Når jeg blir brun og det er sommer, da skal jeg ha hvite negler igjen. Jeg savner det 🙁Jeg tenkte også å prøve noen skikkelig mørke farger etterhvert, men jeg feiger liksom alltid ut..Jeg fikser de forresten på “Royal nails and beauty” i Skien for dere som lurer.Nå er F rett rundt hjørnet med en pizza, så vi skal kose oss for å si det sånn! Jeg har ikke engang spist frokost i dag, så denne pizzaen kommer til å smake godt altså. Jeg så forresten gjennom noen gamle videoblogger, haha! Gurimalla som jeg så ut.. Men hva syntes dere, skal jeg kanskje begynne å videoblogge litt igjen?? 

Ønsker dere en fin kveld, så blogges vi i morgen♥

1 kommentar
    1. Så fine negler 😀 og så kjipt med bilen! Jeg hadde en 13 år gammel bil frem til jeg kjøpte meg ny nå i vår. Angrer heldigvis ikke et sekund, selv om jeg savner følgesvennen gjennom nesten 5 år 😮 haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg