Fra sommer til høst

Hei dere fine!

Jeg hadde planlagt å skrive et innlegg tidligere i dag for å dele med dere mine freshe negler. Jeg ordnet de i dag klokken 10:00, så rett etter det dro jeg en tur på Herkules for å kjøpe adapter til pc´n. Så fort jeg kom hjem lagde jeg lunsj til meg og F, så vasket jeg og ryddet litt som vanlig. F dro avgårde, og da han kom hjem lovet han å ta bilder av neglene mine slik at jeg kunne visere dere. Mens har var borte klarte jeg så klart å brekke den ene neglen! ALTSÅ. Hvordan er det mulig! Dette ødela seriøst store deler av dagen min, for jeg hadde liksom planlagt det osv. Så mens jeg gikk rundt og tenkte over hva annet jeg kunne blogge om så begynte jeg så klart å rydde i kommoden og sminken min. Derfor gikk tiden og jeg fikk ikke gjort noe fornuftig. Som dere vet, så liker jeg at ting er ryddig og i orden før jeg begynner på noe. Så når det endelig var rent og pent, så begynte jeg å fikse stuebordet våres om fra sommer til høst. 

Vi har et slikt bord fra IKEA hvor man kan ha ting i det, for eksempel magasiner, bøker osv. Jeg derimot liker å ha forskjellige “årstider” i det. Som dere ser over på bildet, så har jeg hatt skjell i det nå om sommeren, men jeg klarte aldri å “fullføre” det, så jeg ble ikke så fornøyd. Så gikk tiden.. Men da jeg var på Herkules tidligere i dag, så fant jeg noen fine ting jeg tenkte kunne passe bra til et høst bord. Se så fint det ble! Jeg er veldig fornøyd, og syntes at det ble skikkelig høst stemning i stuen. Jeg har ikke gått all in med orange og brune tepper og puter osv, men noen små detaljer er veldig fint. Mammaen min pleier alltid å dekorere hele huset etter de forskjellige årstidene, og det er så koselig og fint! Så når jeg har råd til å kjøpe inn alt til høst, sommer, vinter og vår så kommer jeg også til å gjøre det slikt! Det blir så personlig og koselig. I tillegg så blir man liksom ikke lei, når man endrer på ting i blant. Bordet våres ser jo ut som et helt annet bord! Jeg kjøpte også disse sinnsykt fine lysestakene på Feel tidligere i dag. Altså, hvoooor fine? Jeg hadde ingen planer om å handle noe mer enn akkurat den adapteren, men så kom jeg over disse.. Jeg elsker de allerede og kommer til å ta vare på dem frem til jeg dør, haha! Slik tenker jeg alltid når jeg kjøper slik ting, at jeg kommer til å ha de hele livet. Såh, det var dagens prosjekt! Hva syntes dere? Jeg elsket det♥ Jeg fikk så klart time til å ordne den knekte neglen i morgen klokken 09:00, så da får jeg bare stå opp tidlig. Jeg har planer om å dra til Sandefjord for å være med en venninne, også skal jeg gå tur sammen med mammi og søsteren min. All tid med dem er verdifull, så jeg gleder meg virkelig. Før var vi tross av alt sammen hver eneste dag, så jeg prøver å få være så mye med de som jeg kan når jeg er hjemme fra sjøen. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre, så blogges vi! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg