Helg

Heihei dere fine!

Så… Macen min kom vist ikke i dag allikavel. Det var kjipt! Jeg tenker seriøst så masse på bloggen nå, og hodet mitt er fult av ideer, så det er jo bare så typisk at alt forsvinner i det jeg åpner min nye Mac. Jeg burde skrive det ned, med andre ord. F og jeg har begynt å male veggene i dag, så han holder enda på mens jeg skriver til dere. Planen er å dra ut for å kjøpe nye gardinstenger slik at vi slipper å henge opp de gamle igjen. Jeg er så glad for at vi endelig tok grep, og begynte å male. Huset ser allerede så sykt mye finere ut, og det gjør meg glad. Nå er det egentlig ingenting som vi føler gjøres her lengre, og det er en bra følelse. Tenk så deilig det blir å komme hjem fra jobb neste gang! Til nye farger og alt er rent og pent. Når jeg nevner jobb…. Èn liten helg, så er vi der igjen..

Som dere vet, så liker jeg jobben min og jeg føler meg heldig som får lov til å jobbe der. Men tanken på å pakke kofferten og reise igjen er kjip. Jeg hater å forlate alle tingene mine, sengen min og hjemme mitt. Heldigvis er Frode med meg, så jeg har min kjære med. Men dere kan prøve å tenke på det å ikke ha muligheten til å se familie/ venner, gå på butikken, gå tur eller andre ting på to uker! Vi er vandt til det nå, men det å skulle reise vekk tror jeg at jeg aldri blir vandt til.

I morgen skal vi i bryllup, så det blir spennende. Jeg har aldri vært i bryllup før, så jeg gleder meg! Nå skal vi avgårde, så vi blogges senere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg