ENDELIG

God kveld dere <3

Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har ikke blogget tidligere siden jeg har holdt på her hjemme. Nå er det snart orden overalt, så fantastisk! Etter en powernap på sofaen dro jeg en tur til byen. Jeg skulle hente macen min og kjøpe hårfarge. Macen er ikke fikset som dere vet, så den kom tilbake i samme stand som da jeg sendte den på service. Jeg valgte å ikke fikse den da det ville koste meg over 8000kr, og den er veldig gammel. Jeg husker at jeg kjøpte den etter konfirmasjonen min som var i 2012. Så… JEG HAR KJØPT NY! Jeg er så overlykkelig og fornøyd. Jeg skal hente den nye macen min på fredag og jeg klarer nesten ikke vente:-) DA blir bloggingen bedre dere<3

Det blir så gøy, og jeg vil tro at motivasjonen skyter i været, iiiiii!!! Jeg ville bare dele det med dere, så blogges vi igjen i morgen. Ønsker dere alle en fin kveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg