Dette hater jeg med meg selv

Hei dere fine <3

F og jeg har nettopp vært en tur på butikken for å handle litt. Vi skal snart grille, så hadde jeg bare sååå lyst på maiskolbe. Så derfor måtte vi en tur ut. Jeg ba F om å ta et bilde av håret mitt, i og med at jeg har blitt sponset av Luxushair. Jeg ble skikkelig deppa av å se bildene, for jeg er så misfornøyd med håret mitt nå. Det er liksom så gult, misfarget og ettervekst herifra til månen. Extensionsene mine er så klart kjempe fine, det er de alltid. Men fargen på mitt eget får jeg aldri til å stemme selvom jeg bruker flere timer hos frisøren. Nå har jeg kommet til punktet der jeg er kjempe lei og vil ha forandring. Som vanlig. Dere er sikkert kjempe lei av å høre om det, å tro meg, det er jeg å! Men hår er veldig viktig for meg, så det å aldri føle at det er riktig er skikkelig slitsomt. Jeg hater virkelig at jeg hele tiden vil endre på hårfargen og at jeg aldri finner den fargen som jeg trives skikkelig med.

På bilde over syntes jeg at håret mitt var veldig fint. En kald blond farge, men samtidig så blir det veldig lyst.

Jeg tror at jeg enten vil ha skikkelig lyst, eller mørkt. Jeg trives med svart, men da må jeg farge det ofte og det kan bli litt hardt mot ansiktet mitt om vinteren. Jeg vil mye heller ha kaldere toner enn de gule og varme som jeg har nå. Så kanskje jeg farger det helt lyst og bruker sølvshampoo?

På bildet over er håret mitt fint, men så fort etterveksten kommer så må jeg stripe det igjen. Da blir det som regel veldig mye lysere enn slik jeg ville ha det.

Når jeg har svart hår, så føler jeg at jeg kan bruke mer sminke og tenker ikke så mye over hva folk tenker om meg. Når jeg er blond og har mye sminke så føler jeg meg så bimbo selvom det kanskje ikke ser sånn ut. Men det er kjipt å føle seg litt mindre når jeg er blond.

Jeg har lyst på en farge som jeg kan ha hele tiden, som jeg kanskje bare må friske opp en gang i blant. Så vil jeg lime på extensions og dø med det, haha! Det er så mange som lurer på når jeg skal slutte med extensions, svaret er aldri :-)<3

Jeg har vurdert lys brun også, men jeg føler bare ikke at det blir noe jeg vil trives i.. men jeg har jo aldri hatt det, så kanskje?

Hvilken farge syntes dere jeg burde ha?

Dette bilde er fra tidligere i dag, og som dere kan se, så matcher ikke håret mitt og extensionsene så godt. Så hva i alle dager skal jeg gjøre? Er det bare jeg som har det så vanskelig, eller er jeg bare teit kanskje. Det er i hvert fall frustrerende. Puh… Nå skal vi lage mat, så Vi blogges senere <3

5 kommentarer
    1. Jeg synes du kler blondt best, svart blir altfor hardt til deg 🙂 Lillashampoo i blondt hår tror jeg blir fint!

    2. Det virker som om at du bruker enormt mye tid på å tenke over hva ANDRE tenker om deg. Synes du virker som en flott og jordnær jente sett bort ifra alt du har på deg for å se «finere ut». Synd at det er så mange som lever ut ifra hvordan folk oppfatter dem. Det er en kjedelig trend som hele tiden endrer seg med årene. Det er bedre, og ikke minst sunnere å gi langt faen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg