Happiness is…new shoes.

Hei alle sammen!

Vi har nesten akkurat kommet hjem igjen fra byen, så skal vi straks avgårde igjen. Vi skal endelig besøke farmor og farfar, så det blir hyggelig. Familien er så viktig, dere! Vi hadde ikke planer om å bruke lang tid i byen for å kikke, så vi handlet kun det vi skulle ha før vi kjørte hjem igjen. Det merkes godt at sommeren er over for å si det sånn, det var jo sinnsykt mye mennesker i byen. Jeg føler at Sandefjord spesielt er sånn, at hvis det er dårlig vær så strormer alle til byen. Jeg trengte nye vipper, så jeg kjøpte det og vippelim. Jeg har bestemt meg for å ha en liten pause fra vippeextensions, så får mine egne vipper hvile litt. Vi får se hvor lenge det går, men akkurat nå tror jeg at det skal gå greit. På bildene under har jeg kun mine egne vipper, og de er jo egentlig gaske fine. Problemet er bare at man blir vandt til den “dramatiske” looken, så det virker så nakent uten. Dersom jeg skal på noe ferie, så kommer jeg nok til å sette på vipper igjen. For uten vipper og sminke ser jeg syk ut..

Skoene mine er nye, og de kan kjøpes HER. De er skikkelig gode å gå i, og ganske kule. Hvor lenge de er så hvite gjenstår å se. Jeg hentet en pakke fra Nelly i går med to par nye sko, to kjoler og en topp. Alt var sååå fint. Bare kjipt det begynner å bli kaldt ute 🙁 I MAKE SHOE CONTACT BEFOR EYE CONTACT Jeg er litt usikker på om jeg drar tilbake til Skien i kveld, eller om jeg blir i Sandefjord til i morgen. Vi får se! Nå skal vi avgårde igjen, så vi blogges senere♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg