Dagens planer

God morgen dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Gårsdagen gikk til alt for lite søvn, og mye reising hit og dit. Frode skulle nemlig ut å fly med en kollega, så da dro vi tidlig til Sandefjord lufthavn. Jeg turte ikke å fly (siden jeg har flyskrekk), så derfor dro jeg til byen isteden. Etter litt tid hentet jeg F igjen, også kjørte han meg til mamma. Siden jeg allerede var i sfj, så ville jeg bruke litt tid med mamma og søsteren min. Det var hyggelig! De første dagene hjemme er alltid litt slitsomme, og vi vet liksom ikke helt hva vi skal begynne med. Kjøleskapet må fylles opp, klær må vaskes, sengetøyet må byttes, blomster må kjøpes… you know. Men nå begynner ting å komme seg, så nå kan vi bare kose oss. I dag er planen å fikse neglene mine allerede 09:30, så skal jeg til Sandefjord litt senere. Jeg skal sove over hos søsteren min, og vi skal på kino! Mer om det senere<3

Jeg oppdaterer dere igjen når neglene er fikset. Jeg skal ha skikkelig rosa/jente/glitter negler denne gangen. Jeg gleder meg! Ønsker dere en kjempe fin dag, så blogges vi <3 (Bildet er fra da jeg var på God morgen Norge)

5 kommentarer
    1. HVILKEN film, heter det ..🤦
      Hvorfor bytter du ikke sengetøy før dere reiser på jobb, så slipper du det når dere kommer hjem ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg