Hundre bilder, ingen fine.

Hei alle fine!

Det ser ut som at flere av dere trodde at det skulle komme ut et innlegg i går da mange av dere var innom her<3 kanskje fordi dere vet at jeg gikk av båten i går? Det er så utrolig deilig å endelig komme seg hjem igjen, etter to tøffe uker på båten. Dette var faktisk en veldig tøff og slitsom periode, så jeg er glad for at den er overstått. Så fort vi gikk av båten i går dro vi rett til en kollega og venn for å ha ?sommerfest? og være litt sosiale. Det var veldig koselig! Men det skulle så klart ikke bli så sent som det ble, men slik gikk det. Vi var ikke hjemme i huset før rundt 03:00, og det er ikke innafor når man har jobbet så hardt de siste ukene for å si det sånn.

Vi tok seriøst hundre bilder, men ingen ble fine…Det var veldig hyggelig å være med så mange hyggelige mennesker i går, så jeg er glad for at vi dro dit. Men som dere alle vet, så er det sinnsykt kjedelig og ikke minst irriterende når folk rundt deg blir fulle og man selv er helt edru. I tillegg så fikk jeg et slag i ansiktet (ikke med vilje og helt uskyldig), men vondt, så jeg ble ganske lei og ville bare hjem på slutten. Men koselig var det, å være med jentene <3 Videre i dag skal jeg slappe av og ikke gjøre så mye. Jeg har allerede vasket, ryddet og støvsuget. Så huset er klart for to nye uker hjemme. Vi blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg