No words

God kveld, dere fine <3

Jeg beklager skikkelig for dårlig oppdateringer om dagen, men jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kun jobber og sover. I natt sov jeg i 9 timer( eller på dagen), jeg jobber jo som sagt 15:00-03:00. Så når klokken bikker 03:00 er jeg helt ferdig, og jeg vil bare sove helt til jeg må stå opp for å ordne meg igjen. Disse dagene er veldig krevende med tanke på full båt, høy temperatur og et enormt støynivå! Men nå er vi der snart 🙂 (optimisten sjæl). I kveld tenkte jeg faktisk å trene litt, men det tror jeg neppe skjer. Men la meg leve på tanken. Akkurat nå har vi med oss 1800 gjester, der 7-800 av de er barn, haha! Det har vært Danacup i Danmark, så nå skal alle hjem igjen. Men seilingene flyr avgårde når de er så fulle..

Heldigvis har jeg kjæresten min her, heve! Jeg ville bare si hei, og håper at dere har det fint. Kom gjerne med ideer til blogginnlegg her fra sjøen – det er liksom begrenset med hva jeg får til for å være ærlig.. nå skal jeg ned å gjøre siste innsats før jeg skal sove. Vi blogges!<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg