Oppdatering fra sjøen

God morgen dere!

Det er i hvert fall morgen for meg. Jeg er tilbake på sjøen som dere kanskje har skjønt, så derfor har jeg ikke gitt så mye lyd fra meg. Som dere vet så sliter jeg skikkelig med migrene, så de første dagene på jobb klarte jeg så vidt å holde ut, og derfor ikke blogget. Jeg får alltid mye vondt i starten av perioden, siden det er mye stress i forhold til hvordan jeg har det når jeg er hjemme. Men nå er vi godt i gang, og må bare få det overstått. Båten er nesten full hele tiden, så det er mye mennesker! Jeg jobber 15:00-03:00, så da blir det ikke mye fritid. Når man jobber natt, så føles det ut som at man bare jobber og sover. I dag har jeg stått opp litt tidligere slik at jeg kan trene og sole meg. Jeg vet jeg kommer til å angre på det senere i kveld, for dagene blir så lange og jeg blir fort trøtt. Men, det får gå!😊

Jeg er allerede klar for hjemreisen og ser skikkelig frem til det, haha! Ikke bra. Men i dag er det jo allerede fredag (helg) så i mine øyne har vi snart bare en uke igjen. Optimisten sjæl. Folk må le nå jeg sier slike ting, jeg begynte allerede på onsdag å si at vi snart bare hadde en uke igjen. Å da hadde vi altså vært ombord i et døgn 🙂 jaja.vi blogges senere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg