My new phone

God morgen dere fine!

Jeg har nesten akkurat stått opp, og det er egentlig alt for tidlig. Jeg håpet på at jeg kunne sove mye lengre siden jeg skal jobbe til 03:00 i natt. På grunn av at det er så lyst og varmt, så funket altså ikke det… før kunne jeg seriøst sove i 20 timer, men nå våkner jeg tidlig og sovner sent. Bra match. Anyways! I går var jeg i Sandefjord (igjen) for å være med søsteren min og mamma. Søsteren min og jeg har en tradisjon om å swappe telefonene våres samtidig, så det gjorde vi altså i går. Jeg kunne egentlig ikke swappe før i oktober, men hvis du betaler den summen som er igjen på telefonen, så kan du bytte før.

Jeg hadde så lyst på iPhone X nå, så derfor gjorde jeg det før tiden. Den har jo ?portrett? funksjonen, noe som er skikkelig bra! F har pluss, så han har jo den han. Men det er alltid gøy med ny mobil 🙂

Telefonen i seg selv er veldig pen og fin, så jeg skal på kjøpesenteret etterpå for å kjøpe deksel og skjermbeskytter. Det som kanskje er mest nytt for meg er at denne ikke har knapp foran, så det er litt uvant. Men man blir fort vandt til det også.

Nå skal jeg lage frokost til mannen min <3 vi reiser på sjøen i dag, så begge er litt nedfor, haha! Det er ikke særlig gøy å skulle være inne på en båt mens det er sol og 30 grader ute hver dag.. meeeeen fri perioden våres har vært helt perfekt og upåklagelig, så vi kan ikke si så mye. Vi blogges senere!<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg