Dette har vi gjort i dag

Hei dere!

Som jeg nevnte tidligere, så ville jeg dra med meg mannen på joggetur slik at vi kunne bade litt. Det skjedde ikke 🙂 Jeg solte meg noen timer før solen forsvant bak treet til naboen som vi kjemper om å få fjernet. Klokken 13:00 er solen borte hos oss, kun på grunn av et tre.. Så da bestemte F og jeg oss for å begynne å male. Vi har snakket om dette i to år nesten, så må gjorde vi det endelig! Riktignok bare èn av veggene. Vi skal ta de andre også, de skal være hvite.

Slik så det ut før – en litt rosa/gul tonet farge som ikke var spesielt pen. Ignorer de slitne rosene mine.. de liker ikke varmen.

Veggen vi har malt er den bak sofaen. Vi malte den i en mørk farge for å få litt kontraster. Det gjorde så mye med hele rommet, og jeg er så fornøyd! Det ble mye med moderne med en gang.

Så det har vi gjort i dag! Nå gjenstår bare resten, men det tar vi ikke i dag.Vi reiser på jobb allerede tirsdag, så kan hende vi må gjøre det neste gang vi kommer hjem. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi!<3

6 kommentarer

Siste innlegg