Welcome to the family

Hei dere fine!

Jeg angrer veldig på at vi ikke reiste til Sandefjord i dag også, men det er deilig med en dag hjemme. Dessuten så har jeg fått vasket badene grundig, vasket klær og ryddet alt på plass. Vi har kun vært ute av huset en liten tur for å kjøpe sparkel, og for å spise is. Vi har endelig kjøpt maling, så nå skal vi pusse opp stuen! Jeg er så glad for at vi endelig har begynt på det. Stuen har hatt en ganske rosa/gul/hvit tone farge, og masse hull i veggen etter forrige eiere. Så det skal bli fint med helt slette vegger med ny og fin maling. Den ene veggen blir nesten svart, så det blir spennende å se når resultatet er ferdig! Anyways! Da både ryggen, bilen og macen min gikk til helv*** gikk også rettetangen min til 1499kr samme vei. Den begynte å lage strøm lyder og det smalt og røyk litt i ny og ne. Dagen vi skulle på jobb forrige gang fikk jeg streng beskjed av F at jeg ikke kunne bruke den mer. Så jeg kjøpte en på Europris til 99kr som jeg brukte mens vi var på jobb.

Dere som vet, dere vet at man ikke kan bruke en rettetang til 99kr når man er vandt til en dyr og bra en. Så her om dagen bestilte jeg meg en ny.. helt lik som jeg hadde. Jeg hadde ikke lyst til å kjøpe samme i og med at den andre ble ødelagt, men denne har en spesiell funksjon som gjør at den vibrerer. Det skal beskytte håret og sliter mindre. Jeg vet ikke om andre som vibrerer, så derfor ble det altså denne fra MAST. Den er utrolig bra, så det er verdt det!

Siden jeg allerede skulle bestille fra Makestyle, så tok jeg med en varmebeskyttende spray som beskytter håret og gir det mer glans. Den lukter veldig godt også! Så jeg er fornøyd, og det var virkelig nødvendig! Jeg prøver så godt jeg kan å rette ut håret mindre nå om sommeren, men etter å ha vasket det så må jeg liksom. Nå skal F og jeg bade, så vi blogges senere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg