DAY off

Hei dere!

I går bestemte F og jeg oss for å reise tidlig til Sandefjord for å dra ut på en holme. Vi lånte båten til mormor og reiste ut i Mefjorden. Vi var litt sent ute, så vi fikk ikke den holmen vi ville ha, men heldigvis er det mange fine plasser der ute <3 Det er litt kjipt å måtte kjøre helt fra Skien til Sandefjord, men det er virkelig verdt det! Sandefjord er så utrolig fint om sommeren, og vi elsker jo sjøen begge to. F og jeg var dere i mange timer, så vi hadde med oss mat og drikke. Vi stoppet hos pappen til F på vei hjem, så jeg tror ikke vi var hjemme før 23:00.

Vi er nødt til å skaffe oss en båt altså! Det er så nydelig å kjøre utover fjorden og bare nyte <3

Vi badet ganske mye, og det er det som er så deilig! Her i Skien er det jo bare ferskvann 🙁 men det er et sted like ved her vi bor som det er veldig fint å bade da, så vi skal overleve litt til.

Det blir dessverre ingen bilder av meg når jeg ser ut som en våt hund når jeg bader, haha! Men derfor fikk jeg altså ikke blogget i går, for vi koset oss så masse! I dag vet jeg ikke helt hva som skjer, så vi blogges senere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg