Innkjøp – Nelly

Hei dere!

Jeg håper at dere alle har det fint<3 I dag har vi ikke gjort stort annet enn å holde på hjemme og trene litt. Eller, frode har trent. Mens han trente dro jeg ned på posten for å hente en pakke fra Nelly. Jeg må slutte å klikke innom Nelly, for jeg kjøler alltid noe.. men denne gangen trengte jeg i hvert fall kjole til bryllupet som vi skal i neste måned. Jeg er skikkelig fornøyd med dette innkjøpet 🙂

Jeg kjøpte dette svarte skjørtet, men det var litt større enn jeg trodde.. det var liksom litt mye ?puff? om dere skjønner? Men jeg tror jeg kommer til å beholde det!

Ååå, denne kjolen! Den var så fin og hverdagslig, så den beholder jeg uten tvil. Det er nesten sånn at jeg vil kjøpe enda en for å ha tilfelle denne får en flekk eller et hull. Er flere slik som meg der? Haha!

Sykkelshortsen kjøpte jeg egentlig for å ha under kjoler og skjørt, men denne var litt for lang. I tillegg så er denne virkelig gjennomsiktig, så jeg kommer kun til å bruke den hjemme mens jeg vasker eller lignende. Genseren elsker jeg! Men på bildene så den mer rosa ut enn i virkeligheten 🙁

Dette er kjolen jeg skal ha i bryllupet! Den er elegant og pen, så jeg tror det kan bli fint. Den skal så klart festes litt penere, men nå prøvde jeg den bare for å se om den passet. Å det gjorde den 🙂

Denne kjolen kjøpte jeg også, i xs. Den kom ikke engang over skuldrene, så jeg vet ikke hva som skjedde med den. Liten i størrelsen altså! Jeg er xs og bruker så og si kun xs, men denne passet overhodet ikke. Kan hende den hadde sittet fint på, men jeg fikk den ikke engang på.. helt til slutt kjøpte jeg disse båndene til å trene med! Gleder meg til å ta de i bruk på jobb <3 hva syntes dere om innkjøpet? Vi blogges senere <3

5 kommentarer

Siste innlegg