Et år siden i dag

Hei dere!

Frode og jeg er på vei hjem fra Sverige, så vi kjører bil. Altså…. Sverigetur midt i sommerferien? Ikke igjen! Neida, det gikk fint. Men det var utrolig mye mennesker og det er noe jeg takler dårlig. Jeg trives best på shopping tre kvarter før stengetid i joggedress og håret i dott, haha! Men over til noe annet – jeg scrollet gjennom noen bilder og da fant jeg ut at det er nøyaktig et år siden operasjonen i dag!

Herregud som tiden flyr! Nesen min er et år gammel i dag <3 som dere vet så opererte jeg meg i Istanbul, og i ettertid har jeg både vært i VG, på TV 2, nyhetene og God morgen Norge.

Som dere vet, så er jeg veldig fornøyd, men den kunne så klart vært ?bedre?, men det klarer jeg å leve med enn så lenge! Hvis dere vil lese om operasjonen osv, så finnes det innlegg under kategorien ?operasjon?. Vi blogge senere! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg