On fleek

Hei dere super fine!

Jeg håper at dere alle sammen har det fint? Det er så utrolig varmt, så mange av dere er kanskje på stranden, eller søker ly under en air conditioner. Jeg derimot har ryddet og vasket huset helt siden jeg kom hjem fra negltimen min klokken 09:00. Som dere vet så får jeg plutselig et behov for å rydde og shine opp. Da er det alltid så deilig å slappe av når kvelden kommer <3

Jeg fikser neglene mine rett oppi gata her jeg bor, så det er deilig å bare ta på koseklær og ta med en iskaffe dit. Det tok litt lengre tid i dag siden jeg hadde mistet to negler og knekt en, det er tegn på en tøff periode på sjøen dere! Haha <3

Jeg ble skikkelig fornøyd med neglene mine denne gangen! Jeg elsker de, og tror jeg aldri har vært så fornøyd. Så det er gøy <3 de glitrer skikkelig i virkeligheten. I?m so happy! Nå skal F og jeg en tur for å handle litt, så vi blogges senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg