In my hometown

God kveld dere fine! 

Klokken 10:00 dro jeg fra Skien til Larvik for å få orden i vippene mine igjen. Jeg fikset de før jeg dro ombord, så nå hadde jeg mistet en god del av dem. De skal jo holde lengre enn det, men siden det var et helt nytt sett, så vil de dette av fortere og man trenger påfyll tidligere. Derfor skal jeg prøve å ha et påfyll hver gang jeg er hjemme, slik at jeg får fulgt det opp. Vippene mine ble som alltid veldig fine! Jeg fikser de fremdeles hos HM Beauty, og jeg blir så fornøyd! Så fort jeg var ferdig der dro jeg til Sandefjord. Først møtte jeg mamma, så mormor. Jeg så dem alle på onsdag, men det er så hyggelig så jeg bestemte meg for å besøke dem igjen i dag. Akkurat nå er jeg hos søsteren min og skal snart begynne på middag til oss. Jeg har handlet inn biff, så det blir et godt måltid i dag også. Jeg skal bli over til i morgen, så jeg oppdaterer dere senere! Ønsker dere alle en fin kveld videre♥ De fleste av dere er vel på festival? Vi blogges♥

5 kommentarer

Siste innlegg