Dette ble med hjem

Hei dere!

Gårsdagen i Sandefjord var bare så koselig, så jeg rakk ikke å blogge noe mer. Før vi dro stresses vi veldig med å handle, pakke og lage kake. Så det ble egentlig bare mye stress, men det gikk fint. Da vi egentlig hadde planer om å kjøre hjem igjen, bestemte vi oss for å ta et kveldsbad i sjøen. Så F og jeg badet ganske lenge og koset oss så masse. Herregud for en temperatur det var i vannet <3 så vi var ikke hjemme i Skien igjen før 00:00 ca, så da var det rett i seng.

Anyways! Jeg tenkte å vise dere innkjøpet mitt fra båten denne perioden. Som dere vet så handler jeg alltid for kvota på kosmetikk, og dette er hva jeg fikk med denne gangen<3 jeg har skikkelig sansen for Smashbox, så jeg kjøpte noen produkter derifra som nylig har kommet ombord.

Highligteren og bronzeren i dette palettet var veldig fine, og produktene er skikkelig pigmenterte.

Setting pudder fra Sensai – dette virker utrolig bra! Jeg har allerede prøvd det og jeg elsker det.

Favoritten denne gangen er ansiktskremen fra Shidseido! Den er sååååå god! I love it <3

Fra Smashbox kjøpte jeg den nye eye liner, The cali contour paletten, øyeskygge palette, contour stick og en liquid lipgloss. Lipglossen var IKKE fin på meg, så den blir jeg nok å gi bort…

Nå skal jeg ordne meg litt! Planene i dag er ikke helt bestemt enda, så vi får bare se hva dagen bringer. Vi blogges senere <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg