En bra start

Hei dere!

Dette innlegget skulle egentlig komme ut tidligere, men jeg har vært i telefon i en times tid med søsteren min. Det er en tradisjon å oppdatere hverandre litt så fort jeg kommer hjem fra sjøen. Mannen og jeg våknet allerede 07:00, så vi har vært våkne en stund. Soverommet hadde en temperatur på 168 grader, så det var umulig å sovne igjen!:-( men det er like greit. Dagene er lengre dersom man ikke sover de bort. Jeg bakte marengs bunnen til pavlovaen klokken 07:30, så den kjøler seg ned i ovnen. Jeg ?monterer? kaken når vi er i Sandefjord slik at den ikke blir ekkel.

Anyways! Jeg har overgått meg selv og hatt en ganske bra treningsøkt her hjemme. Det er rart hvordan motivasjonen plutselig kommer når jeg er hjemme. Jeg trente både rumpe, lår og mage. Litt er bedre enn ingenting vet dere! Etter det støvsuget jeg hele huset med vekter på beina, det skal jeg begynne å gjøre fast. Små grep 🙂 nå skal jeg sminke meg mens F er på trening, så skal vi en tur ut å handle litt. Og levere macen min! Guuuuuuud jeg håper den lar seg fikses uten å tømme lommeboken. Vi blogges senere babes! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg