Sliten

God kveld <3

Nå er det flere dager siden forrige oppdatering, og det beklager jeg (som alltid). Men nå er jeg/vi hjemme igjen! Det føles helt fantastisk å endelig sitte i sin egen sofa og vite at jeg skal sove lenge i morgen. Jeg klarer alltid å stå opp når klokken ringer, men det er liksom på grunn av at man har helgen til å lade opp på. Når man jobber på sjøen i 14 dager har man ikke helg, hver dag er lik. 11 timer jobb hver dag, uansett hva. Jeg skal ikke lyve.. denne perioden har vært tøff! Derfor har jeg ikke hatt energi til å verken skrive eller oppdatere sosiale medier. Med nesten 1800 mennesker i en båt hver eneste dag, flere avganger om dagen, så blir det veldig mye støy og høy temperatur. Jeg liker godt når det er mye å gjøre, men på slutten av siste seiling i dag klarte jeg nesten ikke mer. Jeg hadde et lite sammenbrudd og jeg følte meg så sliten! Heldigvis var det siste dagen <3 ellers har det gått veldig fint. Det er bedre når det er mye å gjøre, for disse ukene har flydd avgårde! Det som er så fantastisk med denne jobben er at vi nå har 14 dager fri, og vi kan gjøre hva vi vil.

Allerede har jeg pakket ut, vasket klær, laget mat og ryddet litt . Jeg syntes det er greit å få det unnagjort slik at vi kan slappe av etter det. Jeg lagde biff som alltid og det var sååå godt! I morgen skal jeg bake en kake siden vi skal i bursdag i Sandefjord. Min kjære bestefar fyller år! Så jeg gleder meg til å se alle<3 før det skal jeg levere mac?en på reparasjon, så kryss fingrene for meg. Jeg håper den våkner opp slik at jeg kan blogge ordentlig igjen altså.

Ønsker dere alle en fin kveld videre, så blogges vi i morgen <3 jeg lover!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg