En ny greie

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle sammen har det kjempe fint og at ting er bra. Jeg ville bare si hei nå rett før vi går fra kai her i Larvik. I morgen er det helg! Jeg er så giret på å komme hjem nå, så la denne helgen gå fort. Båten er nesten fullbooket hver seiling, så jeg har troen. Noe som er ekstremt kjipt er at ryggen min verker og er veldig vond igjen, great:-) men jeg holder ut <3 jeg er ferdig 19:00, så det er ikke så lenge til. Da skal jeg trene, sole meg og en lite tur ned i butikkene. Vi har nylig fått inn noen super fine hårbøyler, så kanskje jeg kjøper enda en. Jeg har allerede flere farger, men jeg har fått skikkelig sansen for de. Jeg bruker den rosa hver dag, og det er kjempe deilig å ha håret vekk fra ansiktet. Nå seiler vi avgårde mot Hirtshals, så vi prates senere! Much love <3(ja, jeg har mistet en negl)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg