Date night

God kveld dere fine!

Det er ganske sent nå, meeeen jeg vil stikke innom og si hei! Mannen og jeg har hatt en skikkelig, skikkelig koselig kveld. Dagen i seg selv har kun bestått av telefoner frem og tilbake for å prøve å melde inn skade angående macen min. Etter mye styr fikk jeg det endelig til, så nå er skaden meldt inn! Jeg håper inderlig at macen er fikset og klar for bruk neste gang jeg kommer hjem fra jobb. Anyways! F tok meg med ut på middag på favorittstedet våres, Jimmy?s i Porsgrunn. Maten er så god der og prisene er ikke så aller verst. Planen var egentlig kino, men så var vi sultne isteden. På vei hjem fant vi ut at vi rekker kino allikavel, så vi dro dit i samme slengen. Vi så på Deadpool2, og den var så bra!! Jeg har sett 1?eren og jeg lo så mye. De er veldig morsomme og spennende. Denne her gråt jeg til og med på, heh.. så ja. Dersom dere vi på kino så kan jeg anbefale den. Vi skulle egentlig se Jurassic world eller hva den heter, men som F sier, så er de alle like og det er samme greia hver gang liksom. Så vi har hatt en skikkelig bra kjæreste kveld og jeg føler meg så heldig! <3 Nå skal vi skifte til joggedress og kanskje se en annen film før vi legger oss. Livet som sjømenn dere, fri fjorten dager i måneden<3 Ønsker dere alle en fin natt. Vi blogges i morgen! <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg