Siste sjanse!

God morgen dere fine <3

Gårsdagen gikk til kakebaking og familie. Vi dro til broren til F og grillet litt, så det var koselig! Jeg lagde Oreokake for aller første gang, og den ble så god!! Jeg deler resultatet og oppskrift med dere litt senere. Nå ville jeg bare informere dere om at vinneren av Giveawayen blir trukket i dag! Så det er siste sjanse til å melde seg på. Jeg vil så gjerne at dere alle skal vinne, så det blir kjipt å bare velge en! Men jeg har jo hatt giveawayer tidligere og kommer sikkert til å ha det igjen, så dersom dere ikke vinner i dag, vinner dere kanskje neste gang <3 Nå skal jeg sminke meg, så skal vi en tur til byen og handle litt. Ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Vi blogges <3

Innlegget finner dere HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg