Tanker om trening

God kveld dere <3

Min flinke kjæreste har dratt for å trene.. Han er så flink. Jeg skulle ønske jeg var så flink, jeg var jo det før. Før kunne jeg seriøst trene 4-5 ganger i uken, noen ganger hver eneste dag til og med. Jeg trente før jobb, i fritimene på skolen, etter skolen eller etter jobb. Det var liksom en greie jeg hadde for meg selv, som fikk meg til å føle meg veldig flink og bra. Det er nå utrolig lenge siden jeg har vært på et treningssenter, så jeg vurderer å melde meg inn igjen. Jeg vet at jeg vil, men hvor? Der F trener er det så himla lite og trangt. Det ser ut som det treningsrommet vi hadde på videregående liksom, haha. Så jeg vet liksom ikke om jeg vil dit.. men samtidig så er Elexia så fult av masse mennesker. Men som jeg har sagt til F, så har vi mulighet til å trene når som helst i døgnet, så kanskje jeg får overtalt han til å melde seg inn der med meg.

Jeg liker skikkelig å trene, så jeg tenkte jeg skulle finne frem yogamatten min nå og ta noen øvelser her, men isteden så smeltet jeg sjokolade og hadde det på jordbær. Dere vet sikker selv hvor dritt det er å føle seg tjukk og ikke vel, det er så kjipt! Så jeg må virkelig skjerpe meg og komme meg i form igjen. Etter at jeg begynte på båten har ting endret seg veldig i treningen, for de to ukene jeg er hjemme er jeg sliten og ikke i rutine. Hvordan kan jeg lage en rutine når vi ikke har noe vi må gjøre hver dag? Skal man på jobb så har man liksom en rutine. Det savner jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg