Take the day off

Hei dere!

Jeg er så overrasket og glad over alle positive tilbakemeldinger etter TV sendingen. Det gjør meg så glad <3 Frode og jeg har nettopp spist frokost siden vi ville sove litt lengre i dag. I går stod vi tross av alt opp 03:30, så vi unnet oss det i dag. Det er veldig kjedelig vær her i dag, så vi skal for det meste holde oss inne. Vi får besøk av pappaen til F i dag, så det blir hyggelig. Jeg har lyst til å bake en kake, så vi får se hva det blir til. Samtidig har jeg lyst til å spise sunt og trene… The struggle. Det er ikke noe bikini vær uansett, så jeg kan like gjerne spise kake, Hehe. Nå skal jeg først pleie huden min og slappe av litt, så får vi se hva dagen bringer 🙂 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag, så blogges vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg