Cozy

Hei dere!

Hva syntes dere om innslaget på God morgen Norge? Jeg håper at dere likte det 🙂 Det er vanskelig å være på direktesendt TV, man får litt nerver og glemmer hva man egentlig ville si. Så det var litt dumt, men jeg føler at jeg fikk sagt det meste av det jeg ville. De fleste av dere bryr dere sikkert ikke, men håret mitt så ikke ut på TV.. jeg la veldig merke til det selv, siden extensionsenet mitt er litt kaldere enn mitt eget hår. Nå skal jeg la håret hvile litt, så skal jeg få stripet det en siste gang og få det kaldere slik at det matcher. Enn så lenge kommer jeg til å bruke ?Ponytale? fra Luxushair som passer mye bedre til hårfargen min nå. Eller, nå tulla jeg. For fargen er det samme som clipsene mine, men i hestehale ser det mye finere ut, så derfor tror jeg det vil gå bra å gå med litt feil farge en periode. Håret mitt trenger å hvile litt, så jeg får vel høre etter.. jeg savner det mørke, heh 🙂

Anyways… Jeg kjøpte denne kjolen på bildene her om dagen på Bikbok, den var på 50% og i Ull, så den blir fin til vinteren, men også sene sommerkvelder som denne. Cozy! F kommer snart hjem, så da skal vi spise mat og se en film. Det er så godt å ha han hjemme igjen. Livet er bra <3 bortsett fra at mac?en er ødelagt, det er så kjipt! Det er så kjedelig å blogge fra telefonen, men jeg håper at dere holder ut litt til. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre!

9 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvordan du ikke var fornøyd med hvordan du så ut på tv, du er jo kjempesøt! Men er du 100% fornøyd med nesen din nå? Tenkte bare siden du fortsatt skjuler ansiktet ditt på bilder av og til, om det bare er av gammel vane eller?

    2. Synes du klarte deg kjempefint! Du virket voksen og reflektert i måten du ordla deg på! 🙂 Itilegg så er nesa di kjempesøt! Du har allgrunn til å være fornøyd med deg selv Pia og dette intervjuet også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg