God morgen Norge

Hei dere fine!

Fikk dere med dere God morgen Norge i dag? Hvis ikke så kan dere se det HER. Vi dro fra Skien litt før 05:00, så var vi fremme i 07:00 tiden. Som dere vet så ble jeg spurt om jeg ville bli med på gmn, og det sa jeg ja til. I tillegg var jeg med på 09:00 sendingen på nyhetskanalen. Det var så klart veldig stas å være med på TV, men det er også litt spesielt. Jeg syntes ikke det var så gøy å se seg selv da jeg ikke følte meg noe fin, men jeg får ikke gjort noe med det nå. I tillegg så sa jeg litt feil på slutten, for jeg sa ?Ja, jeg hadde gjort det igjen? og med det mente jeg liksom at jeg ville operert meg igjen, men kanskje ikke der. Jeg foretrekker et sted hvor de kan engelsk og som man føler seg litt ivaretatt. Ellers er jeg fornøyd med dagen! Heldigvis har jeg Frode som er veldig støttende og snill <3 Jeg er utrolig sliten og trøtt nå, så nå skal jeg bare hvile. vi blogges senere!

1 kommentar
    1. Leppene dine ser ut som to pølser:( bør bytte behandler, ta det ut og legge det inn på nytt hos noen som kan jobben sin… Du prøver altfor hardt å se ut som “alle andre”. Fremhev det du er født med og prøv å være noe eget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg