JEG SKAL PÅ TV

Hei dere fine!

Jeg har veldig lite strøm på mobilen, men jeg håper at det holder til å poste dette innlegget. Jeg har ikke rukket å stikke innom før nå siden jeg har vært så travel i dag. Jeg har hatt noen telefonsamtaler å ta, vakse og rydde ( dere tror sikkert at huset våres er møkkete siden jeg vasker hver dag.. men jeg vasker over der jeg vasket i går, så vet dere det 🙂 ) så hentet jeg F tidlig i dag og hadde han hjemme noen timer før vi måtte kjøre tilbake til båten.. I morgen kommer han hjem!! Endelig <3 jeg ser så frem til å lage mat til han igjen, Hehe. Uansett: til overskriften! Jeg skal på TV! Hvor sykt er ikke det… Jeg skal være med på ?God morgen Norge? på onsdag. De ringte forrige uke og jeg ble så klart veldig sjokkert, men også spent. Hvor ofte får man forespørsel om å være med der? Jeg har tenkt mye frem og tilbake, men endte opp med å si ja. Det handler så klart om operasjoner osv, men jeg føler at jeg trenger å forklare hvordan det egentlig var da det har blitt skrevt litt forskjellig i både VG og TV2.

Det er også en fin mulighet til å få flere til å forstå. Mange dømmer jo på grunn av overskrifter og ikke leser hva som var saken i det hele tatt. Så etter det føler jeg meg ferdig med saken og går videre, men det skal bli godt å få frem hva jeg mener. Så det var kveldens nyhet! Jeg har vist om det i en ukes tid, men som sagt var jeg litt usikker. Så på onsdag kan dere se meg på tv! Jeg gleder meg, og jeg er utrolig takknemlig for at Frode blir med meg og støtter meg så mye som han gjør. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre! Vi blogges <3

5 kommentarer
    1. Husk å gjøre deg selv en tjeneste. Ikke les Facebook kommentarene på Tv2 eller God Morgen Norge etterpå. Det er så mange som har sterke meninger om temaet og ikke klarer å holde seg til saken, men går på personen. Ville faktisk gått så langt som å stenge kommentarfeltet på bloggen ut uka, bare for å slippe dritt. Norge 2018 dessverre…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg