Min nye hårfarge

Heihei dere fine! 

Denne dagen her har gått så utrolig fort. Det er jo snart kveld alt! Jeg har kun vært hjemme i dag og gjort litt forskjellig. Det har vært overskyet for det meste, så jeg har liksom ikke hatt det behovet for å komme meg ut av huset. Før nå som solen kom…Jeg ordnet meg litt slik at jeg kanskje kunne dra på senteret, men jeg ombestemte meg:) Det er jo ingenting jeg trenger atm. Så derfor har jeg hatt en inne dag og bare slappet av. Jeg gleder meg veldig til F kommer hjem igjen for å si det sånn. Skien suger uten han…. <3 Jeg drar til Sandefjord (igjen) i morgen for å spise lunjs og litt sånt da, så det blir koselig. Så kommer snart F hjem, så jeg får bare prøve å holde meg oppholdt frem til det. Uansett: Her er min nye hårfarge! SAMSUNG CSCEtter kun to runder så syntes jeg ikke dette er så værst altså. Jeg hadde tross av alt svart hår. Det er ikke helt der jeg ønsker å ha det enda, men det er fint nok til å kunne ha det slikt en liten periode. Håret mitt har virkelig fått kjenne på det nå, så nå skal jeg pleide det godt og la det hvile litt før jeg tar striper en siste gang. SAMSUNG CSCSpesielt luggen min er litt ulikt extensionsene mine, men det tror jeg kommer til å bli bra så fort jeg får stripet det. Jeg kommer til å gå mye med hestehale uansett, så jeg tror ikke noen kommer til å legge like mye merke til det som det jeg gjør.  Dette extensionsenet er ikke det nye som jeg fikk av Luxushair, men et annet som også er derifra. Dette er farge 613/12 hvis det sier dere noe, de nye er i 613/18. Så litt lysere enn hva jeg har nå. I tillegg så er disse i 65cm, de nye er i 50! Jeg gleder meg til å ha litt kortere hår faktisk. SAMSUNG CSCDet er veldig uvandt å være blond igjen, men jeg tror jeg venner meg til det fort. Det er jo ganske fint å være lys om sommeren syntes jeg, men det er nesten slik at jeg savner det mørke allerede.. Nå får jeg gi meg! Nå skal jeg lage litt mat, selvom det er kjempe kjedelig å gjøre alene…Men mat må vi ha. Jeg håper dere alle har en fin dag! Vi blogges senere <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg