Kiropraktor og frisøren

Hei alle sammen!

Jeg håper at dere alle har det fint og koser dere masse. Her i Sandefjord var det seriøst 12 grader til morgningen i dag, så hva skjer?! Egentlig så var det litt deilig siden morgenturen med hundene ble ikke påvirket av dårlig kondis og svette, men fleece jakke. Jeg har kun sovet 2-3 timer i natt siden det blåste så mye at jeg ikke kunne ha vinduet åpent, så det ble så varmt. Jeg byttet på å lufte og prøve å sove, men det gikk seriøst ikke. I tillegg så har jeg en sinnsykt irriterende forbi mot edderkopper, så jeg klarer liksom ikke å slappe av når jeg tenker på at en kan krabbe over armen min mens jeg sover, om dere skjønner… For ikke å glemme at jeg savner mannen min og har mange tanker i hodet. Derfor var det ekstra tøft å stå opp i dag, men jeg hadde en avtale så jeg måtte bare. Jeg var hos kiropraktoren i dag for å sette nåler i ryggen, akunpunktur altså. Det var ikke godt, men jeg håper det hjelper. Jeg skal tilbake igjen i morgen…:-( Rett etter det dro jeg til frisøren for å fortsette prossesen med å bli blond, så nå nærmer det seg veldig! Jeg viser dere resultatet når jeg har fikset meg og ser bedre ut enn nå, haha! Jeg tror jeg får vente en stund før jeg tar siste runde og blir så lys som jeg vil, men nå kan jeg i hvert fall kalle meg selv for blond og det føles friskt. Etter nesten tre timer hos flinkeste Marie på Elins hårstudio dro jeg rett hjem for å spise. Jeg får jo ikke i meg mat når jeg er alene, så søss og jeg lagde en middag her før vi gikk en tur med hundene. Etter kiropraktor timen i morgen skal jeg dra hjem til Skien. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til det, selvom det er kjempe koselig å bo sammen med søss og hundene, så er liksom alle tingene mine og hjemmet mitt der. Jeg skal jo tilbake allerede fredag da, siden jeg skal lunsje med Granny, aka mormor. Vi blogges litt senere ♥

1 kommentar
    1. Jeg sier det bare med en gang. Kiropraktor er bortkastede penger. Bruk heller penger og tid der du får noe igjen for det! Dette er ikke bare en personlig mening, men også vitenskapelig bevist gjennom utallige forskninger. Som alle seriøse doktorer, fysioterapeuter og andre med lang medisinsk utdanning på CVen sier; “Hvis akupunktur hadde funket, så ville jeg brukt det, men siden det ikke gjør det så er det ingen vits.”
      Du gjør deg selv en stor tjeneste!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg