En bedre dag

Hei alle fine! 

I morgen skal jeg endelig til kiropraktoren og kanskje få noe bedring i ryggen. Jeg har veldig vondt og det er så frustrerende. Så de siste dagene har jeg hatt vondt og vært deppa. Det er ikke noe gøy å være sykemeldt og jeg kan snart kalle meg deprimert, haha. Uffamei! Men heldigvis så får jeg kanskje litt hjelp i morgen i tillegg som jeg skal til frisøren. Jeg har funnet ut av at det hjelper å være sosial og ikke tenke så mye. De siste dagene har jeg nesten bare vært alene og tenkt en hel del! Derfor hjelper det litt nå som jeg er med søsteren min. I tillegg så fikk jeg hente mannen min på kaia i dag siden det er liggedag, og han var ferdig med det han skulle gjøre ombord. Så jeg har fått vært med han i flere timer i dag og det var så godt. Herregud som jeg savner å ha han rundt meg hver dag! Han gjør meg så glad og jeg får en god følelse når jeg er med han. Før elsket jeg å være alene, men nå liker jeg det ikke så godt. Jeg klarer å kose meg i eget selskap, men jeg blir veldig tom og tankefull.. Så derfor har denne dagen vært bra♥For et års tid siden lovet søsteren min meg middag på Big Horn siden jeg hjalp hun med å skru opp (alle) møblene i leiligheten hennes. Så endelig fikk vi gjort det! Det var så klart godt, men Big Horn er så opp og ned at jeg bli sprø. I dag var ikke den brokoli gratengen noe god for eksempel.. Men vi ble skikkelig mette, så det er digg. Jeg har enda ikke fikset macén, så derfor er det litt stille her..og fordi jeg er sykemeldt og ikke har så mye motivasjon da, heh.. Jeg håper at dere har det fint og koser dere denne mandagen, det er mandag? Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg