Me time

SAMSUNG CSCHei igjen!

Jeg håper at dere koser dere ute i solen. Som jeg nevnte tidligere, så er vi så uhebldige og har et gigantisk tre som er i veien for solen..Så jeg fikk solt meg i ca en time før jeg var dekket av skygge. Så da måtte jeg finne på noe annet. Jeg bestemte meg for å ta en dusj for å kanskje våkne litt og få litt mer energi. Så da benyttet jeg muligheten til å kure håret mitt og pleie meg selv litt. Det er faktisk ganske lenge siden jeg har dullet så mye med meg selv, så det var etterlengtet. SAMSUNG CSCDenne ansiktsmasken har jeg tipset dere om før. Den er jo så kul!! Det er glittermask fra glamglow. Selvom den ikke hadde hatt noen funksjon, så hadde jeg kjøpt den. Haha! Jeg syntes den er så kul og jeg digger å ta den på. Heldigvis så har den også en fuknsjon da, den strammer opp huden. Det er en peel off maske, så man slipper å vaske ansiktet når den har tørket. Det er bare til å dra den av. Jeg kjøpte min på Kicks 🙂 SAMSUNG CSCPå leppene bruker jeg Lip Care fra Chanel når jeg husker det. Den er ikke så pen på siden leppene kan bli litt lyse, så de ser litt “døde” ut om dere skjønner. Å det liker jeg ikke, men jeg opplever at leppene får mye fuktighet med en gang, så jeg bruker den når jeg er hjemme og før jeg skal sove. Jeg kjøpte den på båten <3 SAMSUNG CSCDenne hårkuren tipset jeg dere om istad! Jeg har brukt den før, men som sagt så er det lenge siden. Jeg likte den da og jeg liker den nå. Det står at man skal bruke den etter shampoo og i 5-10 min. Jeg har sittet med den mye lengre enn det, men det fordi jeg ville pleie håret litt ekstra. Så jeg skal snart skylde den ut og avslutte med balsam. SAMSUNG CSCEtter mye sol så er kroppen ganske tørst, så jeg brukte i dag denne kremen fra Chanel. Den skal også stramme opp huden. Ikke at jeg trenger det, men jeg liker denne selvom! Jeg bruker den på beina mine, så bruker jeg biotherm på resten av kroppen 🙂 SAMSUNG CSCFør ansiktsmasken så renset jeg ansiktet med denne, også fra Chanel. Dette er en veeeeldig god rens for de som trenger en ny en! SAMSUNG CSCSå helt til slutt skal jeg bruke denne krem-masken fra Chanel etter ansiktsmasken. Den gir veldig mye fuktighet og lukter godt, hehe! Det ble litt mye Chanel produkter i dag, men det er ikke så ofte jeg bruker de, så jeg ville bruke de i dag. Favoritt produktene mine tror jeg må være de fra Orgins akkurat nå, men siden jeg har så masse så må jeg liksom bytte på litt så ikke ting blir gammelt! 

Nå får jeg pakke litt før jeg kjører til sfj.. Det er så forskjellige følelser når jeg reiser frem og tilbake, men det blir veldig koselig! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg